« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Tijekom školske godine 2020./2021. učenici 8. A OŠ Marije Jurić Zagorke bili su uključeni u e-Twinning projekt Mali novinari danas – odgovorni građani sutra 2.
Voditeljica i koordinatorica projekta Stojanka Lesički iz OŠ Sveti Petar Orehovec u projekt je uključila partnerske škole iz Italije, Rumunjske, Hrvatske i Srbije. U projektu je sudjelovalo osam škola iz pet država.
Učenici naše škole sudjelovali su u radu kroz mjesečne radionice na kojima su obrađivali teme vezane za odgovorno novinarstvo.
Voditeljice e-Twinning projekta Mali novinari danas – odgovorni građani sutra 2 u OŠ Marije Jurić Zagorke bile su Nataša Jakob, prof. i Melita Horvatek Forjan, prof.
Tijekom prvog obrazovnog razdoblja proučavali su lažne vijesti objavljene u člancima, uočavali klikolovke i kroz medijski trening proučavali vjerodostojnost medija. U drugom obrazovnom razdoblju obrađivali su teme vezane uz instrumente manipulacije u medijima. Naročito im je bila zanimljiva radionica Budi urednik koja se bavila etičkim pravilima novinarske profesija i odgovornošću urednika.
Svaki su mjesec učenici objavljivali i članke koji govore o učenicima naše škole
(Palac gore), o običajima (Kajkavci ikavci) ili uspjesima učenika (Nova pjevačka
zvijezda u Dubravi, Od kolijevke pa do groba najljepše je đačko doba).
Na kraju projekta birao se najbolji članak po izboru učenika. Pobijedio je
članak Živa knjižnica, učenice iz OŠ Dositelja Obradovića iz Srbije.
Na sljedećoj poveznici možete pročitati članke obavljene u e-knjizi:
https://shared.kotobee.com/#/book/43761/
Učenice Ema Kurečić, Paola Ježić i Marija Glasnović iz 8. A sudjelovale su
ocjenjivanju članaka. Svidjeli su im se članci o dječjim pravima, lažnim vijestima i instrumentima manipulacije u masovnim medijima. Radionice, koje su pohađale, pomoći će im u razvijanju medijske i čitalačke pismenost.
Projekt je bio izuzetno uspješan i zbog dobro pripremljenih radionica i
prezentacija koje je u suradnji s partnerima priredila voditeljica i koordinatorica
projekt Stojanka Lesički.