« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Tijekom 2021. ZAG je provodio projekt – Rodna ravnopravnost djevojčica i dječaka (medijska radionica) koji je bio namijenjen tinejdžerima, učenicima 7. i 8. razreda.
U okviru projekta održavale su se radionice i obrađivale sljedeće teme: rodne uloge (u procesu socijalizacije i odrastanja, kroz kulturu, obitelj, grupe vršnjaka, školski sustav i medije), stereotipi i predrasude (suradnja, prihvaćanje i tolerancija, jedan spol nije superiorniji drugom), ravnopravnost dječaka i djevojčica (slični smo i različiti), prava i odgovornost za dobrobit svih (različiti smo, ali jednako vrijedni), rasti kao dječak ili djevojčica (ravnopravnost djevojčica i dječaka u pripovijetki Duga i romanu Djevojčica iz Afganistana).
Cilj projekta razvijanje je dječjih prava i odgovornosti, vršnjačke snošljivosti, medijske pismenosti i senzibiliziranje zajednice na pravo na rodnu ravnopravnost. Rodna ravnopravnost počinje jednakim vrednovanjem djevojčica i dječaka. Projekt je proveden uz mentorstvo A. Brčić Bauer, prof., M. Horvatek Forjan, prof. i N. Jakob, prof., a ZAG-ovu virtualnu izložbu pogledajte na poveznici https://www.emaze.com/@ALRRLZFOF/rodna-ravnopravnost .
Medijske radionice ostvarene su u korelaciji s međupredmetnom temom Građanski odgoj i obrazovanje aktualizacijom poruka kroz ZAG-ov dječji film (Plemenita vještina, o djevojčicama boksačicama) i ZAG-ovu radijsku emisiju (Omiljena igra mi je…nogomet, o djevojčicama nogometašicama).
U fotografskoj radionici polaznici su fotografirali aktivnosti koje promiču rodnu ravnopravnost: šahisti i šahistice, nogometaši i nogometašice, plesačice i plesači, kemičari i kemičarke, kuhari i kuharice…