2021-12-19 21:27:22 Rodna ravnopravnost djevojčica i dječaka Tijekom 2021. ZAG je provodio projekt – Rodna ravnopravnost djevojčica i dječaka (medijska radionica) koji je bio namijenjen tinejdžerima, učenicima 7. i 8. razreda. U okviru projekta održavale su se radionice i obrađivale sljedeće teme: rodne uloge (u procesu socijalizacije i odrastanja, kroz kulturu, obitelj, grupe vršnjaka, školski sustav i medije), stereotipi i predrasude (suradnja, prihvaćanje i tolerancija, jedan spol nije superiorniji drugom), ravnopravnost dječaka i djevojčica (slični smo i različiti), prava i odgovornost za dobrobit svih (različiti smo, ali jednako vrijedni), rasti kao dječak ili djevojčica (ravnopravnost djevojčica i dječaka u pripovijetki Duga i romanu Djevojčica iz Afganistana). Cilj projekta razvijanje je dječjih prava i odgovornosti, vršnjačke snošljivosti, medijske pismenosti i senzibiliziranje zajednice na pravo na rodnu ravnopravnost. Rodna ravnopravnost počinje jednakim vrednovanjem djevojčica i dječaka. Projekt je proveden uz mentorstvo A. Brčić Bauer, prof., M. Horvatek Forjan, prof. i N. Jakob, prof., a ZAG-ovu virtualnu izložbu pogledajte na poveznici https://www.emaze.com/@ALRRLZFOF/rodna-ravnopravnost . Medijske radionice ostvarene su u korelaciji s međupredmetnom temom Građanski odgoj i obrazovanje aktualizacijom poruka kroz ZAG-ov dječji film (Plemenita vještina, o djevojčicama boksačicama) i ZAG-ovu radijsku emisiju (Omiljena igra mi je…nogomet, o djevojčicama nogometašicama). U fotografskoj radionici polaznici su fotografirali aktivnosti koje promiču rodnu ravnopravnost: šahisti i šahistice, nogometaši i nogometašice, plesačice i plesači, kemičari i kemičarke, kuhari i kuharice… |
Osnovna škola Marije Jurić Zagorke Zagreb |