Film u korelaciji s međupredmetnim temama, autorice Melite Horvatek Forjan (voditeljice ZAG-a), metodički je priručnik za interpretaciju filmova u redovnoj ili izbornoj nastavi, satu razrednog odjela i izvannastavnim aktivnostima. Priručnik sadrži primjere analize reprezentativnih filmova u razrednoj i predmetnoj nastavi u korelaciji s međupredmetnim temama (GOO, OSR, UKU, IKT, ZDR). Međupredmetne teme ostvaruju se unutar nastavih tema svih predmeta u osnovnoj školi. To su teme općeljudskih vrijednosti i kompetencija u 21. stoljeću, stoljeću medija i digitalnih tehnologija. Filmovi su kratkometražni i mogu se projicirati i analizirati tijekom jednoga sata ili dvosata Hrvatskoga jezika, na Satu razrednika, na izbornoj nastavi (Hrvatski jezik, Informatika, Svijet i ja, Likovna kultura, Glazbena kultura) i u izvannastavnim aktivnostima (filmska, medijska družina, debatni klub…). Na početku svake nastavne jedinice nalaze se generalije o filmu (nagrade, autori, sinopsis), primjeri međupredmente i unutarpredmetne korelacije u skladu s važećim kurikulumima te odgojno-obrazovni ishodi. Slijedi motivacija i najava filma, usmjereno gledanje, projekcija, objava učeničkih doživljaja i interpretacija u korelaciji s međupredmetnim temama. Svaka lekcija sadrži i nekoliko dodatnih zadataka za filmske sveznalice te stvaralačko-istraživačke zadatke za projektne aktivnosti po izboru Priručnik potiče razvoj filmske pismenosti, kritičko mišljenje, kreativnost i maštovitost djece i mladih. Priručnik se može preuzeti na webu filmskapismenost.hr (HAVC), na sljedećoj poveznici:
https://filmskapismenost.hr/wp-content/uploads/2024/11/HAVC-FP-FKMT-v04.pdf