Tim za kvalitetu

Samovrednovanje škole proces je sustavnog i kontinuiranog praćenja, analiziranja i
procjenjivanja uspješnosti rada škole. Koristi se kao bitan instrument za jačanje kapaciteta
škole te za napredak, razvoj i uspjeh svih dionika odgojno-obrazovnog procesa.

To je proces profesionalne refleksije kroz koji škola dobro upoznaje sama sebe i pronalazi
najbolje načine za unaprjeđenje svoga rada. Samovrednovanje omogućava djelatnicima škola
da procjene kvalitetu svoga poučavanja i razrednog ozračja uvažavajući kontekst užeg –
školskog i šireg – društvenog, socijalnog i kulturalnog okruženja.
Procesom samovrednovanja nastoji se odgovoriti na tri temeljna pitanja:
• Koliko je dobra naša škola?
• Kako to znamo?
• Što učiniti da budemo još bolji?

IMENOVANI ČLANOVI TIMA ZA KVALITETU:

1.Katarina Kedačić Buzina – koordinator
2.Rebeka Kukolja Cicmanović
3.Lucija Šimunović
4.Mirna Šapina
5.Nataša Jakob
6.Vesna Rajić
7.Sanjica Kroflin
8.Dubravka Fiolić
9.Željko Kelava

ŠKOLSKI TIM ZA KVALITETU - ODLUKA

/*** Collapse the mobile menu - WPress Doctor ****/ Skip to content