Prema Protokolu o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama koji je Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih propisalo 2. siječnja, od 7. siječnja 2025. u našoj školi vrijede sljedeće odredbe:

  1. Vrata škole trebaju biti stalno zaključana. Izuzetak je 30 min prije početka nastave i 15 minuta nakon završetka kada vrata trebaju biti otvorena uz nadzor ulaza i izlaza učenika od strane djelatnika škole, odnosno prema rasporedu dežurstava.
  2. Nakon ulaska učenika uoči nastave, u školu mogu ulaziti isključivo učenici i djelatnici škole, i to na glavni ulaz.
  1. Škole koje dolaze na poduku plivanja, koriste ulaz na plivalište. Nakon završetka poduke vrata im  otključava  spremačica ili, u odsutnosti iste, učitelj na poduci i ispraća ih sa plivališta. Koordinator poduke plivanja informira škole o načinu ulaska i izlaska iz prostora plivališta.
  2. Sve ostale osobe u školu mogu ulaziti jedino uz prethodnu najavu upravi škole, razrednicima, učiteljima ili stručnoj službi, i to na glavni ulaz. Predviđeno je da ih djelatnik škole kojemu je najavljen dolazak, dočeka na ulazu u školu u prethodno najavljeno vrijeme te im otvori vrata i isto tako ih isprati pri izlasku iz škole i zaključa vrata nakon toga.
  3. Sve mjere odnose se i na druge ugovorne korisnike (škola, dvorana, bazen). U prostore škole djecu uvode voditelji određenih aktivnosti i zaključavaju vrata. Po završetku aktivnosti, voditelji ih ispraćaju do izlaska iz škole i zaključavaju vrata. O načinu ulaska i izlaska iz škole ugovorne korisnike informira ravnatelj.

Odredbe su donesene u cilju zaštite naših učenika te molimo sve roditelje i ostale posjetitelje škole da ih se pridržavaju.

 

/*** Collapse the mobile menu - WPress Doctor ****/ Skip to content